D 2010

Integrovaná tematická výuka na PdF MU

JŮZLOVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Integrovaná tematická výuka na PdF MU

Název anglicky

Integrated Thematic Instruction at PdF MU

Autoři

JŮZLOVÁ, Petra

Vydání

České Budějovice, Papáček M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sbor. přísp. sem., 25. a 26. března 2010, od s. 107-110, 4 s. 2010

Nakladatel

JčU české Budějovice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7394-210-6

Klíčová slova česky

magisterské studijní programy; integrovaná tematická výuka

Klíčová slova anglicky

Master's degree programmes; integrated thematic instruction
Změněno: 20. 3. 2017 13:02, doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek popisuje zařazení integrované tematické výuky do předmětů vyučovaných na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v magisterských studijních programech učitelství pro 1. a 2. stupeň základních škol. Dále přibližuje organizaci a cíle výuky, která je vyučovaná skupinově, strukturu jednotlivých skupin. V závěru jsou shrnuty důvody, přednosti a úskalí realizace integrované tematické výuky.

Anglicky

The article describes the inclusion of integrated thematic instruction in subjects taught at the Pedagogical Faculty of Masaryk University in the pregraduate fields of teaching for the 1st and 2 st Elementary schools. Describing the organization and objectives of teaching, taught in groups, the structure of each group. The conclusion sums up the reasons, benefits and pitfalls of implementing an integrated thematic instruction.
Zobrazeno: 21. 10. 2024 01:51