Specifika rané výuky cizího jazyka pro děti do 3 let
PROCHÁZKOVÁ, Ivana. Specifika rané výuky cizího jazyka pro děti do 3 let. In Pedagogické kompetence v příprav studentů na učitelskou profesi. první. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978-80-210-5368-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Specifika rané výuky cizího jazyka pro děti do 3 let |
Název česky | Specifika rané výuky cizího jazyka pro děti do 3 let |
Název anglicky | Specifics of early foreign language education for children up to 3 years |
Autoři | PROCHÁZKOVÁ, Ivana. |
Vydání | první. Brno, Pedagogické kompetence v příprav studentů na učitelskou profesi, 2010. |
Nakladatel | Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-5368-7 |
Klíčová slova česky | výuka dětí, cizí jazyk, lektor cizího jazyka, znakování, komunikativní kompetence |
Klíčová slova anglicky | children education, foreign language, lector, communicative competency |
Změnil | Změnila: Mgr. Ivana Procházková, učo 147101. Změněno: 10. 1. 2011 10:00. |
Anotace |
---|
Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti mladší tří let při výuce cizího jazyka. Tato práce má svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. Nejenom tento fakt tím pádem vyžaduje neustálou přítomnost rodičů při výuce a efektivní spolupráci lektor – rodič. Neexistuje snad žádné jiné věkové období, kdy se děti tak rychle mění a učí nové věci, proto je pro lektora nezbytné dokonalé nastudování vývojové psychologie dané věkové kategorie. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti mladší tří let při výuce cizího jazyka. Tato práce má svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. Nejenom tento fakt tím pádem vyžaduje neustálou přítomnost rodičů při výuce a efektivní spolupráci lektor – rodič. Neexistuje snad žádné jiné věkové období, kdy se děti tak rychle mění a učí nové věci, proto je pro lektora nezbytné dokonalé nastudování vývojové psychologie dané věkové kategorie. |
Anotace anglicky |
---|
The communication focuses on the specifics of early foreign language education for children up to 3 years. This work is specific, in particular because of the primary group of this education. Usually the children do not even speak in this age. It is not only because of this fact that the constant presence of parents is necessary all the time during the instruction as well as effective cooperation parent – lector. There is perhaps no other age period when children are changing so quickly, and learn new things, so it requires a perfect preparation in developmental psychology of that age category. |
VytisknoutZobrazeno: 1. 10. 2024 10:01