PROCHÁZKOVÁ, Ivana. Specifika rané výuky cizího jazyka pro děti do 3 let (Specifics of early foreign language education for children up to 3 years). In Pedagogické kompetence v příprav studentů na učitelskou profesi. první. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978-80-210-5368-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Specifika rané výuky cizího jazyka pro děti do 3 let
Name in Czech Specifika rané výuky cizího jazyka pro děti do 3 let
Name (in English) Specifics of early foreign language education for children up to 3 years
Authors PROCHÁZKOVÁ, Ivana.
Edition první. Brno, Pedagogické kompetence v příprav studentů na učitelskou profesi, 2010.
Publisher Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5368-7
Keywords (in Czech) výuka dětí, cizí jazyk, lektor cizího jazyka, znakování, komunikativní kompetence
Keywords in English children education, foreign language, lector, communicative competency
Changed by Changed by: Mgr. Ivana Procházková, učo 147101. Changed: 10/1/2011 10:00.
Abstract
Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti mladší tří let při výuce cizího jazyka. Tato práce má svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. Nejenom tento fakt tím pádem vyžaduje neustálou přítomnost rodičů při výuce a efektivní spolupráci lektor – rodič. Neexistuje snad žádné jiné věkové období, kdy se děti tak rychle mění a učí nové věci, proto je pro lektora nezbytné dokonalé nastudování vývojové psychologie dané věkové kategorie.
Abstract (in Czech)
Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti mladší tří let při výuce cizího jazyka. Tato práce má svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. Nejenom tento fakt tím pádem vyžaduje neustálou přítomnost rodičů při výuce a efektivní spolupráci lektor – rodič. Neexistuje snad žádné jiné věkové období, kdy se děti tak rychle mění a učí nové věci, proto je pro lektora nezbytné dokonalé nastudování vývojové psychologie dané věkové kategorie.
Abstract (in English)
The communication focuses on the specifics of early foreign language education for children up to 3 years. This work is specific, in particular because of the primary group of this education. Usually the children do not even speak in this age. It is not only because of this fact that the constant presence of parents is necessary all the time during the instruction as well as effective cooperation parent – lector. There is perhaps no other age period when children are changing so quickly, and learn new things, so it requires a perfect preparation in developmental psychology of that age category.
PrintDisplayed: 12/7/2024 15:10