PŘIKRYLOVÁ, Jana a Kateřina VLČKOVÁ. Autoevaluce školy v oblasti podpory rozvoje strategií učení cizím jazykům: Dotazník strategií učení se cizímu jazyku pro studenty středních a jazykových škol. 1. vyd. Praha: NÚOV. 10 s. Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autoevaluce školy v oblasti podpory rozvoje strategií učení cizím jazykům: Dotazník strategií učení se cizímu jazyku pro studenty středních a jazykových škol.
Název anglicky School sefl-evaluation in foreign language strategy use: Inventory for students at upper secondary educational level
Autoři PŘIKRYLOVÁ, Jana a Kateřina VLČKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Praha, 10 s. Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů, 2010.
Nakladatel NÚOV
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Portál Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky strategie učení; cizí jazyk; inventář; studenti
Klíčová slova anglicky learning strategy; foreign language; invetory; students
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 1. 2011 20:36.
Anotace
Interaktivní on-line dotazník strategií učení se cizímu jazyku sloužící pro autoevaluaci školy v dané vzdělávací oblasti. Dotazník vyplňují studenti středních a jazykových škol. Zjišťováno je používání strategií studenty.
Anotace anglicky
On-line interactive questionnaire for students at upper secondary level, focused on foreign language learning strategy use.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:09