RÖDEROVÁ, Petra. Střední školy pro zrakově postižené v současném pojetí vzdělávání. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010. s. 229-240. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Střední školy pro zrakově postižené v současném pojetí vzdělávání
Název česky Střední školy pro zrakově postižené v současném pojetí vzdělávání
Název anglicky High schools for visually impaired in current conception of education
Autoři RÖDEROVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School, od s. 229-240, 12 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046752
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání;zrakové postižení;otevřenost škol;spolupráce; profesní příprava
Klíčová slova anglicky inclusive education;visual impairment;openness of schools;cooperation;vocational training
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Petra Röderová, Ph.D., učo 11726. Změněno: 28. 4. 2011 12:56.
Anotace
Kapitola seznamuje s výsledky pilotního šetření, které zjišťovalo, jaká je otevřenost středních škol pro zrakově postižené v současné koncepci vzdělávání. Zaměřili jsme se na spolupráci škol s poradenskými institucemi, potenciálními zaměstnavateli a jinými školami, na realizaci profesní přípravy a přípravu žáků pro život.
Anotace anglicky
The chapter informs about a pilot survey, which collected the information about how open are current high schools for visually impaired. We focused on school cooperation with other professionals, potential employers and with other schools. We focused also on realization of vocational training and preparation of pupils for everyday life.
VytisknoutZobrazeno: 1. 10. 2022 20:34