FIALOVÁ, Ilona. Alergické onemocnění jako příklad zdravotního znevýhodnění, ovlivňujícího hodnotovou orientaci, kvalitu života a vzdělávání žáků na základních školách. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 189-203. ISBN 978-80-210-5383-0. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Alergické onemocnění jako příklad zdravotního znevýhodnění, ovlivňujícího hodnotovou orientaci, kvalitu života a vzdělávání žáků na základních školách
Název česky Alergické onemocnění jako příklad zdravotního znevýhodnění, ovlivňujícího hodnotovou orientaci, kvalitu života a vzdělávání žáků na základních školách
Název anglicky Allergy as Example of Health Impairment Affecting Values, Quality of Life and Education of Primary School Pupils
Autoři FIALOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School, od s. 189-203, 15 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046905
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky zdravotní znevýhodnění; chronické onemocnění; alergické onemocnění; vzdělávání žáků na základní škole; kvalita života; hodnotová orientace žáků
Klíčová slova anglicky healt disadvantage; chronic diseases; allergic diseases; education of pupils in primary school; quality of life; value orientation of pupils
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D., učo 1640. Změněno: 26. 4. 2011 17:20.
Anotace
Kapitola prezentuje výzkum, který se zabýval komparací hodnotové orientace, kvality života a vzděláváním žáků s alergickým onemocněním a žáků intaktních. Článek obsahuje teoretická východiska řešené problematiky a představuje vybrané výsledky empirického šetření, kterého se zúčastnilo celkem 300 respondentů, kterými byli žáci ze základní školy při léčebných lázních a žáci z běžných základních škol.
Anotace anglicky
The chapter presents research, which dealt with the comparison of value orientation, quality of life and education of pupils with allergic diseases and pupils intact. The article includes theoretical matters and represents the selected results of a survey, which was attended by a total of 300 respondents, there were pupils from primary schools and pupils with allergies.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 11:25