BARTOŇOVÁ, Miroslava and Soňa CHALOUPKOVÁ. Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením (Approaches to Education of Students with Mild Intellectual Disabilities). In BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, p. 269-282, 13 pp. ISBN 978-80-210-5383-0. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{921554, author = {Bartoňová, Miroslava and Chaloupková, Soňa}, address = {Brno}, booktitle = {BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School}, edition = {1.}, keywords = {Mild Mental Retardation; Education of Pupils with Mild Mental Retardation; Elementary School for Pupils with Mild Mental Retardation; Framework Educational Programme for Elementary Education}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5383-0}, pages = {269-282}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 921554 AU - Bartoňová, Miroslava - Chaloupková, Soňa PY - 2010 TI - Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021053830 KW - Mild Mental Retardation KW - Education of Pupils with Mild Mental Retardation KW - Elementary School for Pupils with Mild Mental Retardation KW - Framework Educational Programme for Elementary Education N2 - Kapitola se věnuje vzdělávacímu programu pro žáky na základních školách praktických, kterým je Příloha Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, zejména uplatnění vyučovacích metod a forem. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován na základních školách praktických v Jihomoravském kraji v letech 2009 a 2010. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava and Soňa CHALOUPKOVÁ. Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením (Approaches to Education of Students with Mild Intellectual Disabilities). In \textit{BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, p.~269-282, 13 pp. ISBN~978-80-210-5383-0.
|