PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Profesní orientace a poradenství pro žáky základních a středních škol. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 295-304. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Profesní orientace a poradenství pro žáky základních a středních škol
Název anglicky Vocational Orientation and Counselling for Pupils of Primary and Secondary Schools
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School, od s. 295-304, 10 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00047285
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova anglicky adult age; choice of occupation; adviser; careers master; vocational orientation; cooperation; job centre; labour market
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lucie Procházková, Ph.D., učo 20097. Změněno: 5. 5. 2011 16:54.
Anotace
Při volbě budoucího povolání a k tomu směřujícího vzdělání potřebují žáci základních a středních škol často pomoc. Tu jim vedle rodičů poskytují výchovní poradci na školách či učitelé, tak lze získat informace z úřadu práce či si je možné představu o budoucím povolání vytvořit přímo na pracovišti. Součástí této kapitoly jsou výsledky výzkumu, který ověřoval, do jaké míry jsou existující možnosti podpory využívány a jaké spolupráce v této oblasti skutečně existují.
Anotace anglicky
In the process of choosing the future occupation and the education leading to it the pupils on primary and secondary schools need often a help. Besides the parents the career masters and teachers at schools can offer them this kind of help. This chapter includes the results of a research which tried to find out what support possibilities the people use of and what kind of cooperation really exists.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 01:07