PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Profesní orientace a poradenství pro žáky základních a středních škol. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 295-304. ISBN 978-80-210-5383-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{926489, author = {Procházková, Lucie}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School}, edition = {1.}, keywords = {adult age; choice of occupation; adviser; careers master; vocational orientation; cooperation; job centre; labour market}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5383-0}, pages = {295-304}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Profesní orientace a poradenství pro žáky základních a středních škol}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 926489 AU - Procházková, Lucie PY - 2010 TI - Profesní orientace a poradenství pro žáky základních a středních škol VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021053830 KW - adult age KW - choice of occupation KW - adviser KW - careers master KW - vocational orientation KW - cooperation KW - job centre KW - labour market N2 - Při volbě budoucího povolání a k tomu směřujícího vzdělání potřebují žáci základních a středních škol často pomoc. Tu jim vedle rodičů poskytují výchovní poradci na školách či učitelé, tak lze získat informace z úřadu práce či si je možné představu o budoucím povolání vytvořit přímo na pracovišti. Součástí této kapitoly jsou výsledky výzkumu, který ověřoval, do jaké míry jsou existující možnosti podpory využívány a jaké spolupráce v této oblasti skutečně existují. ER -
PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Profesní orientace a poradenství pro žáky základních a středních škol. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s.~295-304. ISBN~978-80-210-5383-0.
|