B 2010

Využití stakeholderského přístupu při strategické analýze podniku

ČÁSTEK, Ondřej

Základní údaje

Originální název

Využití stakeholderského přístupu při strategické analýze podniku

Název česky

Využití stakeholderského přístupu při strategické analýze podniku

Název anglicky

The Use of Stakeholder Approach in Strategic Analysis

Autoři

ČÁSTEK, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, 242 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Koupit v online knihkupectví Munipress

Kód RIV

RIV/00216224:14560/10:00047489

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5411-0

Klíčová slova česky

Stakeholderská analýza; strategická analýza; stakeholderský model; statistické rozpoznávání obrazů; faktory důležitosti stakeholderů

Klíčová slova anglicky

Stakeholder analysis; strategic analysis; stakeholder model; statistical pattern recognition; stakeholder importance factors

Štítky

Munipress

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 1. 2015 14:41, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

ORIG EN

V originále

Cílem této publikace je „navrhnout metodiku využití stakeholderské analýzy jako nástroje strategické analýzy“. Za tímto účelem je tedy nejprve prozkoumán vývoj a současný stav stakeholderské teorie, následně jsou na empirických datech zkoumány faktory důležitosti generických stakeholderských skupin a poté jsou tyto poznatky využity k formulaci postupu stakeholderské analýzy tak, aby byla ve strategické analýze co možná nejprospěšnější. Přínosem práce je nejen samotný návrh metodiky, ale také vyhodnocení faktorů důležitosti stakeholderů na základě empirického šetření ve 432 podnicích, a to pomocí jak bivariačních technik, tak učících se metod statistického rozpoznávání obrazů – sekvenčního dopředného plovoucího výběru.

Anglicky

The main objective of the presented book was to “propose methodology of using a stakeholder analysis as a tool of a strategic analysis”. The development and contemporary state of stakeholder theory are analyzed in the first part, than there are used empirical data to research factors of importance of generic stakeholder groups and finally this knowledge is used to suggest the stakeholder analysis procedure in such way, which would benefit the strategic analysis the most. The contribution of this book rests not only in the proposed concept, but also in the evaluation of stakeholder importance factors and in the way the potential factors were evaluated. There was used a self-learning method of statistical pattern recognition called sequential forward floating search on a 432 companies sample.

Návaznosti

MUNI/A/0905/2009, interní kód MU
Název: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
Zobrazeno: 4. 11. 2024 10:29