Informační systém MU
VOJTOVÁ, Věra. Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti. Brno: Press Muni. 330 s. pedagogická. ISBN 978-80-210-5159-1. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti
Název anglicky Inclusive Education with the Focus on At-risk Pupils and Pupils with Behaviour Disorder and the Quality of Life.
Autoři VOJTOVÁ, Věra.
Vydání Brno, 330 s. pedagogická, 2010.
Nakladatel Press Muni
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5159-1
Klíčová slova anglicky behaviour disorder; At-risk children/pupils; exclusion; special education; education; inclusive education; educational needs; quality of school life; resilience; quality of life; research.
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 4. 4. 2011 11:47.
Anotace
Monografie se zabývá inkluzivními přístupy k edukaci dětí/žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování v mezinárodním i národním měřítku. Autorka interpretuje koncept inkluzivního vzdělávání ve vztahu ke kvalitě života školy a k podpoře resilienčních procesů při vzdělávání žáků v riziku poruch chování v hlavním proudu vzdělávání. V publikaci jsou prezentovány výsledky výzkumu, mezi nimiž je nástroj pro vyhledávání žáků v riziku poruch chování ve školním prostředí nejvýznamnější.
Anotace anglicky
Inclusive attitudes toward education of At-risk children and children with behaviour disorders are introduced in this monografie. There are also intoruduced the outcomes of research based on childrens own perspectives. The pedagogical tool for early screening At-risk children in mainstream school is the most important out of them.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 20. 4. 2024 15:37