Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{932327, author = {Pelclová, Jana}, address = {Olomouc}, booktitle = {Intermedialita: Slovo - obraz - zvuk. Sborník příspěvků z mezinárodního sympozia}, keywords = {advertising; senses; verbal and non-verbal codes}, language = {cze}, location = {Olomouc}, isbn = {978-80-244-2054-7}, pages = {289-295}, publisher = {Univerzita Palackého}, title = {Slovo-obraz-zvuk v reklamě}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 932327 AU - Pelclová, Jana PY - 2008 TI - Slovo-obraz-zvuk v reklamě PB - Univerzita Palackého CY - Olomouc SN - 9788024420547 KW - advertising KW - senses KW - verbal and non-verbal codes N2 - Příspěvek se zaměřuje na aktualizace verbálních a neverbálních komunikačních kódů v tištěné reklamě. I když má reklama v časopisech k dispozici pouze verbální a vizuální kód, dokáže působit na všechny naše smysly, kterými vnímáme okolí. Apelu na naše smysly je dosaženo především contextualizací verbálního a obrazového kódu. ER -
PELCLOVÁ, Jana. Slovo-obraz-zvuk v reklamě. In \textit{Intermedialita: Slovo - obraz - zvuk. Sborník příspěvků z mezinárodního sympozia}. Olomouc: Univerzita Palackého, 2008. s.~289-295, 334 s. ISBN~978-80-244-2054-7.
|