Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{934423, author = {Lorenz, Michal}, article_location = {Brno}, article_number = {2}, keywords = {situated learning; seamless learning culture; mobile ICT; m-learning readiness survey; m-learning; learning process; e-learning}, language = {cze}, issn = {1804-2406}, journal = {ProInflow}, title = {Kde nechala škola díru: m-learning aneb Vzdělání pro záškoláky}, url = {http://pro.inflow.cz/kde-nechala-skola-diru-m-learning-aneb-vzdelani-pro-zaskolaky}, volume = {2}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 934423 AU - Lorenz, Michal PY - 2010 TI - Kde nechala škola díru: m-learning aneb Vzdělání pro záškoláky JF - ProInflow VL - 2 IS - 2 SP - 53 - 75 EP - 53 - 75 PB - Masarykova univerzita SN - 18042406 KW - situated learning KW - seamless learning culture KW - mobile ICT KW - m-learning readiness survey KW - m-learning KW - learning process KW - e-learning UR - http://pro.inflow.cz/kde-nechala-skola-diru-m-learning-aneb-vzdelani-pro-zaskolaky N2 - Příspěvek představuje koncept mobilního vzdělávání a jeho role v měnící se kultuře vzdělávání na univerzitě. Po krátkém vymezení ostatních přístupů ve vzdělávání – c-learningu, e-learningu a u-learningu, jsou představena nejběžnější mobilní zařízení a typy učení, které m-learning podporuje. Zmíněny jsou mobilní vzdělávací hry a základní přístupy k m-learningovým aktivitám, které se podílejí na vzniku učení 2.0. Následují příklady použití m-learningu ve školách a v knihovnách. V závěru příspěvku je vyhodnocena anketa „Jste připraveni na vzdělávání pomocí m-learningu?“, kterou vyplnilo celkem 274 studentů a 26 přednášejících z Masarykovy univerzity. Anketa mapuje dostupné vybavení a vnímání připravenosti studentů a vyučujících na implementaci m-learningu do běžné výuky. ER -
LORENZ, Michal. Kde nechala škola díru: m-learning aneb Vzdělání pro záškoláky (Where school lets a hole to yawn: m-learning or education for truants). \textit{ProInflow}. Brno: Masarykova univerzita, 2010, vol.~2, No~2, p.~53 - 75. ISSN~1804-2406.
|