2011
Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments
TRNA, Josef; Eva TRNOVÁ a Petr NOVÁKZákladní údaje
Originální název
Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments
Název česky
Rozvoj přírodovědné a technologické gramotnosti pomocí kolaborativního akčního výzkumu založeném na ICT
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí); Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVÁK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Contemporary Issues in Education, Athens, PAPAZISSI, 2011, 1792-295X
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Řecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00052173
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
rozvoj; přírodovědná a technologická gramotnost; ICT-kolaborativní akční výzkum
Klíčová slova anglicky
improvement; science and technology literacy; ICT-based collaborative action research; hands-on experiments
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2012 08:34, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
The paper deals with research of problematics of the hands-on experimets used in ICT-based collaborative action research. Used research method is design-based research. Results in the form of curricular applications are presented on the international collaborative project.
Česky
Článek se zabývá výzkumem hands-on aktivit aplikovaných v kolaborativním akčním výzkumu založeném na ICT. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Výsledky v podobě kurikulárních materiálů jsou prezentovány na mezinárodním kolaborativním projektu.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|