J 2011

Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments

TRNA, Josef; Eva TRNOVÁ a Petr NOVÁK

Základní údaje

Originální název

Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments

Název česky

Rozvoj přírodovědné a technologické gramotnosti pomocí kolaborativního akčního výzkumu založeném na ICT

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí); Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVÁK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Contemporary Issues in Education, Athens, PAPAZISSI, 2011, 1792-295X

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Řecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00052173

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

rozvoj; přírodovědná a technologická gramotnost; ICT-kolaborativní akční výzkum

Klíčová slova anglicky

improvement; science and technology literacy; ICT-based collaborative action research; hands-on experiments

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2012 08:34, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

The paper deals with research of problematics of the hands-on experimets used in ICT-based collaborative action research. Used research method is design-based research. Results in the form of curricular applications are presented on the international collaborative project.

Česky

Článek se zabývá výzkumem hands-on aktivit aplikovaných v kolaborativním akčním výzkumu založeném na ICT. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Výsledky v podobě kurikulárních materiálů jsou prezentovány na mezinárodním kolaborativním projektu.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání