KOMENDA, Martin. EMEE - efektivní sledování a hodnocení vzdělávání (EMEE - Effective monitoring and evaluation of education). 1st ed. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2011. ISBN 978-80-7435-104-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name EMEE - efektivní sledování a hodnocení vzdělávání
Name in Czech EMEE - efektivní sledování a hodnocení vzdělávání
Name (in English) EMEE - Effective monitoring and evaluation of education
Authors KOMENDA, Martin.
Edition 1. vyd. Hradec Králové, 2011.
Publisher Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Medicine
ISBN 978-80-7435-104-4
Keywords (in Czech) e-learning, datový model, analýza dat, informační systém, vzdělávání
Keywords in English e-learning, data model, data analysis, information system, education
Changed by Changed by: RNDr. Martin Komenda, Ph.D., učo 98951. Changed: 18/7/2011 13:27.
Abstract
Hlavním cílem tohoto příspěvku je představení efektivních sledovacích a hodnotících mechanismů ve výukovém prostředí. Byl navržen proces sledování studenta v průběhu výukového období a následně byl vytvořen návrh datového modelu pro sběr a organizaci takových dat. Pro vybraný pilotní kurz Analýza a návrh systému na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity v Brně byl proveden sběr dat o tom, jakým způsobem studují jednotliví studenti, tj. kdy a jaké formy učebních materiálů používají. Nasbíraná data byla vyhodnocena a byly vysloveny konečné závěry.
Abstract (in Czech)
Hlavním cílem tohoto příspěvku je představení efektivních sledovacích a hodnotících mechanismů ve výukovém prostředí. Byl navržen proces sledování studenta v průběhu výukového období a následně byl vytvořen návrh datového modelu pro sběr a organizaci takových dat. Pro vybraný pilotní kurz Analýza a návrh systému na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity v Brně byl proveden sběr dat o tom, jakým způsobem studují jednotliví studenti, tj. kdy a jaké formy učebních materiálů používají. Nasbíraná data byla vyhodnocena a byly vysloveny konečné závěry.
Abstract (in English)
The main goal of this contribution is to present the effective monitoring and the evaluation mechanisms in educational area. The process of monitoring student's behavior during the learning period was designed and consequently the appropriate data model for collection and organization student's data was created. Data related to individual students, i.e. when and which types of study materials are used, were collected for the selected pilot course Systems Analysis and Design at Faculy of Informatics, Masaryk University in Brno. The mentioned data were analysed and final conclusions were expressed.
PrintDisplayed: 7/5/2024 05:10