TSP a hodnocení jeho obtížnosti uchazeči o studium
ŽOUDLÍK, Jiří and Helena KLIMUSOVÁ. TSP a hodnocení jeho obtížnosti uchazeči o studium (The assessment of TSP difficulty by applicants). In mezinárodní konference Kondášův den 2011, 16. 5. 2011, FF MU, Brno. 2011. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | TSP a hodnocení jeho obtížnosti uchazeči o studium |
Name in Czech | TSP a hodnocení jeho obtížnosti uchazeči o studium |
Name (in English) | The assessment of TSP difficulty by applicants |
Authors | ŽOUDLÍK, Jiří (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Helena KLIMUSOVÁ (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution). |
Edition | mezinárodní konference Kondášův den 2011, 16. 5. 2011, FF MU, Brno, 2011. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Presentations at conferences |
Field of Study | 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
RIV identification code | RIV/00216224:14210/11:00052320 |
Organization unit | Faculty of Arts |
Keywords (in Czech) | vysoké školy; přijímací zkoušky; Test studijních předpokladů; Masarykova univerzita |
Keywords in English | universities; admission exams; Learning potential test; Masaryk University |
Changed by | Changed by: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D., učo 1130. Changed: 30/3/2012 14:58. |
Abstract |
---|
Prezentovaná studie je zaměřena zejména na srovnání obtížnosti TSP a jeho jednotlivých subtestů dle hodnocení uchazečů s obtížností zjištěnou na základě výsledků TSP. Dále se zaměřuje např. na vliv předchozí přípravy na TSP na výsledek uchazeče v testu. |
Abstract (in English) |
---|
The study is focused particularly on the comparison of the difficulty of the Learning Potential Test (LPT) and its individual subtests evaluated by the applicants with their actual results in the LPT. Furthemore, the study explores e.g. the effect of the prior training of LPT on the outcomes of the applicants. |
PrintDisplayed: 7/5/2024 18:21