POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ a Martin SEDLÁČEK. Vedení procesů organizačního učení ve škole : první kroky realizace výzkumného projektu. In Wernerová, J. Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV [CD-ROM]. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2010, s. 1-6. ISBN 978-80-7372-722-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vedení procesů organizačního učení ve škole : první kroky realizace výzkumného projektu
Název anglicky Leading processes of organizational learning in schools : first stage or the project
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Liberec, Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV [CD-ROM]. od s. 1-6, 6 s. 2010.
Nakladatel Technická univerzita v Liberci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14210/10:00049796
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7372-722-2
Klíčová slova česky organizační učení;učící se organizace;kultura školy;řízení školy;rozvoj školy
Klíčová slova anglicky organizational learning;learning organization;school culture;school development;leadership;management
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Milan Pol, CSc., učo 75. Změněno: 3. 7. 2017 09:35.
Anotace
V příspěvku představujeme výzkumný projekt Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení (financovaný GA ČR, 2010–2012), jehož cílem je přispět k poznání teorie a praxe vedení procesů organizačního učení ve škole. Přinášíme první teoretické analýzy definic organizačního učení se záměrem rozpoznat a pojmenovat základní definiční znaky procesů organizačního učení, které se stanou základem pro empirická šetření realizovaná v rámci zmíněného projektu.
Anotace anglicky
The paper presents research project. Leading and managing processes of organizational learning in schools (supported by Czech science agency in 2010 – 2012), which deals with theory and practice of leading organizational learning in Czech schools. The paper elaborates on results of the first stage or the project which is mainly focused on definition of organizational learning.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaVNázev: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 21:15