W 2011

Podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole VIII

HAVEL, Jiří and Hana FILOVÁ

Basic information

Original name

Podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole VIII

Name (in English)

Conditions for education of pupils with special educational needs in primary school VIII

Authors

HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Hana FILOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

2011

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Uspořádání workshopu

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/11:00052397

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

primární vzdělávání; zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Keywords in English

primary education; safeguard the education of pupils with special educational needs
Změněno: 2/6/2011 10:01, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Abstract

V originále

Poslední pracovní dílna z prvního cyklu proběhla na základní škole v Brně, Vedlejší 10. Byla zaměřena na sledování a analýzu konkrétních podmínek pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zvláštní pozornost byla věnována problematice začleňování integrovaných žáků do skupinové práce a práci asistentů pedagoga.

In English

The last workshop of the first cycle on primary objective school was bent on following and analysis of concrete conditions for education of pupils with special educational needs. Special attention was dedicated to problems to integrating of integrated pupils into group practice and work of assistants pedagogue.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education