BEDNÁROVÁ, Renáta and Petr SLÁDEK. Možnosti zvýšení efektivity oborové praxe (Possibilities of Increasing the Effectiveness of Teaching Practice). In HÁJKOVÁ, E.; VÉMOLOVÁ, R. XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process : proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM. Brno: Vydavatelské oddělení Univerzity obrany, 2011, p. \6clanky\1bednarr, 3 pp. ISBN 978-80-7231-779-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Možnosti zvýšení efektivity oborové praxe
Name (in English) Possibilities of Increasing the Effectiveness of Teaching Practice
Authors BEDNÁROVÁ, Renáta and Petr SLÁDEK.
Edition Brno, XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process : proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM, p. \6clanky\1bednarr, 3 pp. 2011.
Publisher Vydavatelské oddělení Univerzity obrany
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7231-779-0
Keywords (in Czech) oborová praxe;efektivita
Keywords in English teaching practice;effectivness
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc., učo 1617. Changed: 8/2/2012 14:23.
Abstract
V příspěvku je uveden stručný námět na možnost zvýšení efektivity oborové praxepro studenty katedry fyziky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Cílem bylo vytvořit pásmo experimentů, motivačních úloh a aktivit z fyziky pro praxi a poskytnout studentům zpětnou vazbu, která jim mnohdy na běžných praxích chybí.
Abstract (in English)
The paper describes an idea of the possibility of increasing the effectivness of teaching practice for students at the Department of Physics, Faculty of education, Masaryk university. The aim was to create some experiments, motivating exercices and activities in physics giving for teaching practice and give students a feedback.
PrintDisplayed: 28/4/2024 09:57