Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{943719, author = {Zounek, Jiří and Sojka, Petr and Kvizda, Martin}, address = {Brno}, booktitle = {SCO 2011, Sharable Content Objects, 7. ročník konference o elektronické podpoře výuky}, keywords = {e-learning; ICT; student; teacher; higher education; research}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5528-5}, pages = {13-27}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {E-learning – tradice, současnost a budoucnost}, url = {http://sco.muni.cz/2011/scoproc.html}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 943719 AU - Zounek, Jiří - Sojka, Petr - Kvizda, Martin PY - 2011 TI - E-learning – tradice, současnost a budoucnost PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021055285 KW - e-learning KW - ICT KW - student KW - teacher KW - higher education KW - research UR - http://sco.muni.cz/2011/scoproc.html N2 - E-learning je často vnímán jako současné téma s velkým potenciálem do budoucna. Nahlížíme-li však toto téma pedagogickým úhlem pohledu, pak nelze jednoduše přehlédnout minulost a tradici ve vzdělávání, která může být zdrojem zajímavých poznatků či inspirací k přemýšlení. V první části příspěvku se proto autor věnuje minulosti, kde ukáže některé pedagogické názory či teorie, které svým způsobem spoluvytvářejí tradici. V další části textu se zaměří na současnost, přičemž se zaměří na klíčové aktéry e-learningu – učitele a studenta. Na základě českých i zahraničních výzkumů ukáže problematiku e-learningu z poněkud jiného úhlu pohledu než bývá běžné. V závěrečné části bude pozornost věnována budoucnosti, kterou je možné jen stěží přesně předpovídat. Je však možné alespoň naznačit budoucí trendy v e-learningu. Některé z nich lze souhrnně označit jako tzv. mizející „e“. ER -
ZOUNEK, Jiří. E-learning – tradice, současnost a budoucnost (E-learning - tradition, present and the future). In SOJKA, Petr and Martin KVIZDA. \textit{SCO 2011, Sharable Content Objects, 7. ročník konference o elektronické podpoře výuky}. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~13-27. ISBN~978-80-210-5528-5.
|