SUDICKÝ, Petr. Virtuální vzdělávací prostředí 2.0 [poster]. In SCO 2011. 7. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Virtuální vzdělávací prostředí 2.0 [poster]
Název anglicky Virtual Learning Environment 2.0
Autoři SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání SCO 2011. 7. ročník konference o elektronické podpoře výuky, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00052623
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky e-learning; LMS; e-portfolio; PLE; Google; Moodle; Mahara; MediaWiki
Klíčová slova anglicky e-learning; LMS; e-portfolio; PLE; Google; Moodle; Mahara; MediaWiki
Štítky e-learning, Google, Mahara, Moodle, rivok
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 31. 1. 2019 12:14.
Anotace
V současné době se na poli e-learningových nástrojů a viruálních vzdělávacích prostředí objevuje celá řada programových řešení, ze kterých učitelé či administrátoři vybírají nabídku vhodnou pro danou instituci. Celý obraz se však komplikuje tím, že každý nástroj umožňuje jiné zaměření výuky, nebo upřednostňuje jinou učební strategii. Proto je nutné programové prostředky pečlivě vybírat na základě potřeb dané vzdělávací situace. Poster představí hlavní typy virtuálních prostředí v souvislosti s moderními teoriemi vzdělávání a jejich možné vzájemné propojení do funkčního celku, který poskytuje studentům prostor pro efektivní učení. Praktickým příkladem bude projekt, který je v současné době implementován v rámci FF MU.
Anotace anglicky
Currently, e-learning administrators as well as teachers are offered a great variety of e-learning tools and virtual learning environments to choose from when setting up online platforms for their education purposes. The whole picture is, however, rendered less clear owing to the fact that each of the tools and systems may be best applied in different teaching situations and with different learning aims. Therefore, it is crucial to individually select such a technological solution that fits each of the situation. The poster will present some of the main types of VLEs in connection with current theories of learning and sketch up a possible way of interconnecting more VLEs into a functional learning environment offering a diverse and effective learning experience. As a practical example, the poster will show a scheme of a project currently implemented at the Faculty of Arts, Masaryk University.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:15