ZUKALOVÁ, Hana. Vstup ICT do kultury vysoké školy pohledem studentů (ICT in Tertiary Education from the students´point of view). In Česká asociace pedagogického výzkumu. 2011.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vstup ICT do kultury vysoké školy pohledem studentů
Name (in English) ICT in Tertiary Education from the students´point of view
Authors ZUKALOVÁ, Hana (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Česká asociace pedagogického výzkumu, 2011.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/11:00049957
Organization unit Faculty of Arts
Keywords in English ICT; Tertiary education; e-learning; education technologies
Tags rivok
Changed by Changed by: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Changed: 28/3/2012 14:01.
Abstract
ICT představují vlivnou dimenzi kultury školy a cílem mého příspěvku je přinést empiricky podložené zjištění o jejich působení a vlivu pohledem samotných studentů. Předpokládám, že způsob využití ovlivňuje průběh studia a má souvislost s dalšími částmi kultury školy.
Abstract (in English)
ICT is an influential dimension of the school culture. The aim of my contribution is to identify empirical findings about ICT influence and effects from the students point of view. I suppouse that it can influence their course of study and is in connection with other dimensions of the school culture.
Links
GD406/09/H040, research and development projectName: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
Investor: Czech Science Foundation, School: Research of Internal Processes and External Conditions of its Functioning
MUNI/21/ZUK/2011, interní kód MUName: Digitální propast mezi studenty v terciárním vzdělávání
Investor: Masaryk University
PrintDisplayed: 30/4/2024 21:28