PECINA, Pavel. PROBLEMATIKA VYUŽITÍ TECHNICKÝCH ANIMACÍ A 3D V TECHNICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH A VYSOKÝCH ŠKOLÁCH. JTIE - Journal of Technology and Information Education. 2011, roč. 3, č. 1, s. 64-67. ISSN 1803-537X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název PROBLEMATIKA VYUŽITÍ TECHNICKÝCH ANIMACÍ A 3D V TECHNICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH A VYSOKÝCH ŠKOLÁCH
Název česky PROBLEMATIKA VYUŽITÍ TECHNICKÝCH ANIMACÍ A 3D V TECHNICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH A VYSOKÝCH ŠKOLÁCH
Název anglicky THE USE OF TECHNICAL ANIMATION AND 3D IN TECHNICAL EDUCATION AT SECONDARY SCHOOLS AND UNIVERSITIES
Autoři PECINA, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání JTIE - Journal of Technology and Information Education, 2011, 1803-537X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053351
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky Animation 3D Wink Blender
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Změněno: 8. 3. 2012 10:40.
Anotace
Článek shrnuje informace ze zkoumání problematiky využití technických animací a technologií 3D v technickém vzdělávání. První část je věnována vymezení problému. Další část je zaměřena na možnosti tvorby animací a 3D a jejich využití v technickém vzdělávání.
Anotace anglicky
Article summarizes information from the examination of technical issues using 3D animation and technology in technical education. In the first part we focused on the problem definition. In addition, we are creating opportunities and 3D animations and their use in technical education.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:26