OPATŘILOVÁ, Dagmar a Lucie PROCHÁZKOVÁ. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole - Education of Pupils with Health Disabilities in Primary School - Bildung von Schülern mit Behinderung in einer Grundschule. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole - Education of Pupils with Health Disabilities in Primary School - Bildung von Schülern mit Behinderung in einer Grundschule
Název anglicky Education of Pupils with Health Disabilities in Primary School
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí) a Lucie PROCHÁZKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053457
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluzivní vzdělávání; základní škola; zdravotní postižení; tělesné postižení; podpora; podmínky
Klíčová slova anglicky pupil with special educational needs; inclusive education; primary school; health disabilities; physical disability; support; conditions
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PhDr. Lucie Procházková, Ph.D., učo 20097. Změněno: 12. 4. 2012 17:41.
Anotace
Cílem mezinárodní konference bylo prezentovat aktuální informace a výsledky výzkumů o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Zvláštní pozornost byla věnována žákům s tělesným postižením a dlouhodobým onemocněním. Pozornost byla dále zaměřena na vzdělávací principy, které je třeba zohlednit, bez ohledu na místo školního vzdělávání, aby bylo trvale umožněno a zajištěno učení a rozvoj všech žáků. V hlavním plénu byly představeny závěry mezinárodních studií, byl analyzován jejich význam pro inkluzi dětí a mladistvých s tělesným postižením.
Anotace anglicky
The aim of the international conference was to present the current information and the results of the researches about the education of pupils with special educational needs in the primary school. Special attention was payed to pupilswith physical disability and chronical disease. The attention was also payed to educational principles which should be taken into consideration regardless of the place of education to make possible the learning and development of all pupils. In the main plenary session the results of international studies were introduced and their meaning for inclusion of children and youngsters with physical disability was analysed.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 15:05