J 2011

Komunikační kompetence žáků a učitelů základní školy pro sluchově postižené

HRICOVÁ, Lenka and Jiřina KLENKOVÁ

Basic information

Original name

Komunikační kompetence žáků a učitelů základní školy pro sluchově postižené

Name (in English)

Communicative Competences of Pupils and Teachers at Primary School for Hearing Impaired

Authors

HRICOVÁ, Lenka and Jiřina KLENKOVÁ

Edition

Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2011, 0323-0449

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

1. stupeň ZŠ pro sluchově postižené; komunikační kompetence; integrace; inkluze

Keywords in English

primary school for hearing impaired; communication competences; integration; inclusion

Tags

Reviewed
Změněno: 6/3/2012 16:40, PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek shrnuje výsledky dílčího výzkumu z oblasti komunikačních kompetencí žáků a učitelů 1. stupně ZŠ pro sluchově postižené, částečně v kontextu integrace a inkluze.

In English

The paper summarizes the results of partial research from the field of communication competences of pupils and teachers at primary school for hearing impaired, in context of inclusion.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education