HRICOVÁ, Lenka and Jiřina KLENKOVÁ. Komunikační kompetence žáků a učitelů základní školy pro sluchově postižené (Communicative Competences of Pupils and Teachers at Primary School for Hearing Impaired). Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: PdF MU, 2011, vol. 135, No 5, p. 6-16. ISSN 0323-0449.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Komunikační kompetence žáků a učitelů základní školy pro sluchově postižené
Name (in English) Communicative Competences of Pupils and Teachers at Primary School for Hearing Impaired
Authors HRICOVÁ, Lenka and Jiřina KLENKOVÁ.
Edition Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2011, 0323-0449.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) 1. stupeň ZŠ pro sluchově postižené; komunikační kompetence; integrace; inkluze
Keywords in English primary school for hearing impaired; communication competences; integration; inclusion
Tags Reviewed
Changed by Changed by: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Changed: 6/3/2012 16:40.
Abstract
Příspěvek shrnuje výsledky dílčího výzkumu z oblasti komunikačních kompetencí žáků a učitelů 1. stupně ZŠ pro sluchově postižené, částečně v kontextu integrace a inkluze.
Abstract (in English)
The paper summarizes the results of partial research from the field of communication competences of pupils and teachers at primary school for hearing impaired, in context of inclusion.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 6/10/2024 18:15