ČECH, Tomáš. Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí. Prevence. Praha: Občanské sdružení Život bez závislosti, 2011, vol. 8, No 7, p. 4-7. ISSN 1214-8717.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí
Name in Czech Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí
Authors ČECH, Tomáš.
Edition Prevence, Praha, Občanské sdružení Život bez závislosti, 2011, 1214-8717.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) prevence; preventivní strategie školy; minimální preventivní program; školní vzdělávací program; školní metodik prevence
Changed by Changed by: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Changed: 12/10/2011 14:33.
Abstract
Odborný text mapuje aspekty realizace preventivně-výchovné strategie základních škol, a to s ohledem na roli jednotlivých aktérů, konkrétní preventivně-výchovné kroky a jejich zakomponování do Minimálního preventivního programu, popř. školního vzdělávacího programu, dále mapuje podmínky a další aspekty realizace primární prevence v prostředí školy.
Links
MSM0021622421, plan (intention)Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century
PrintDisplayed: 25/5/2024 12:32