ČECH, Tomáš. Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí. Prevence. Praha: Občanské sdružení Život bez závislosti, 2011, roč. 8, č. 7, s. 4-7. ISSN 1214-8717.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí
Název česky Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí
Autoři ČECH, Tomáš.
Vydání Prevence, Praha, Občanské sdružení Život bez závislosti, 2011, 1214-8717.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky prevence; preventivní strategie školy; minimální preventivní program; školní vzdělávací program; školní metodik prevence
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 12. 10. 2011 14:33.
Anotace
Odborný text mapuje aspekty realizace preventivně-výchovné strategie základních škol, a to s ohledem na roli jednotlivých aktérů, konkrétní preventivně-výchovné kroky a jejich zakomponování do Minimálního preventivního programu, popř. školního vzdělávacího programu, dále mapuje podmínky a další aspekty realizace primární prevence v prostředí školy.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 11:23