VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ, Josef KUNC, Petr TONEV a Daniel SEIDENGLANZ. Geografie cestovního ruchu České republiky. první. Plzeň: Aleš Čeněk, 2011. 318 s. ISBN 978-80-7380-340-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Geografie cestovního ruchu České republiky
Název anglicky Geography of tourism in the Czech Republic
Autoři VYSTOUPIL, Jiří (203 Česká republika, domácí), Martin ŠAUER (203 Česká republika, garant, domácí), Andrea HOLEŠINSKÁ (203 Česká republika, domácí), Josef KUNC (203 Česká republika, domácí), Petr TONEV (203 Česká republika, domácí) a Daniel SEIDENGLANZ (203 Česká republika).
Vydání první. Plzeň, 318 s. 2011.
Nakladatel Aleš Čeněk
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/11:00050695
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7380-340-7
Klíčová slova česky geografie; cestovní ruch; Česká republika
Klíčová slova anglicky geography; tourism; Czech Republic
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Martin Šauer, Ph.D., učo 11092. Změněno: 14. 3. 2013 16:14.
Anotace
Publikace přináší výsledky více než třicetiletého výzkumu geografické problematiky cestovního ruchu v ČR. Publikace je ve věcné a obsahové rovině členěna do následujících hlavních problémových okruhů - geografický výzkum cestovního ruchu a rekreace v ČR - stručná historie vývoje cestovního ruchu v ČR - potenciál a předpoklady rozvoje rozvoje cestovního ruchu - základní a doprovodná infrastruktura cestovního ruchu - hlavní formy a druhy cestovního ruchu - hosté a návštěvnost - geografická regionlaizace cestovního ruchu ČR - regionální profily
Anotace anglicky
This monograph is a summary of more than thirty years when the geographical research in the field of tourism in the Czech Republic has been carried out. The publication itself is divided into nine basic parts (problem areas): brief summary of geographical research in tourism in the Czech Republic; history of tourism development in Czech Republic, analysis and assessment of basic preconditions and factors for tourism; development and spatial localisation of accommodation facilities in the Czech Republic and on selected sport-recreational infrastructure; main forms and types of tourism in the Czech Republic; structural analysis and assessment of domestic and foreign visitors;basic theoretical and methodical backgrounds as well as a practical application of regionalisation of tourism in the Czech Republic.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2009, interní kód MUNázev: Geografie cestovního ruchu zemí střední Evropy (Akronym: GCRZSE)
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
WB-08-04, projekt VaVNázev: Návrh nové rajonizace cestovního ruchu ČR
Investor: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Výzkum pro potřeby regionů
VytisknoutZobrazeno: 24. 10. 2021 09:19