LAVIČKOVÁ, Hana. Esteticko-výchovné pojetí literární výchovy v přípravě učitelů primární školy. In Oldřich Šimoník. Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2011, s. 74-80. ISBN 978-80-210-5561-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Esteticko-výchovné pojetí literární výchovy v přípravě učitelů primární školy
Název česky Esteticko-výchovné pojetí literární výchovy v přípravě učitelů primární školy
Název anglicky Aesthetic and educational approach in education of the future primary school teachers
Autoři LAVIČKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. od s. 74-80, 7 s. 2011.
Nakladatel Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053536
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5561-2
Klíčová slova anglicky reading book curriculum of literary education primary school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Hana Lavičková, Ph.D., učo 173654. Změněno: 21. 1. 2013 07:39.
Anotace
Příspěvek reflektuje koncepci esteticko-výchovného pojetí literární výchovy v souvislosti s kurikulárním vymezením vzdělávání žáků primární školy.
Anotace anglicky
Post-aesthetic concept reflects the educational concept of literary education in the context of curricular definition of primary school pupils.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:24