JANÍK, Tomáš and Jan SLAVÍK. Podpora reflektivního praktika: rozvíjející hospitace jako způsob akčního výzkumu (Supporting reflective practitioner: developing hospitation as action research). In Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, p. 44-62. Výzkumná zpráva. ISBN 978-80-904966-6-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{954215, author = {Janík, Tomáš and Slavík, Jan}, address = {Praha}, booktitle = {Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím}, edition = {1.}, keywords = {action research; hospitation; curricular reform; reflective practitioner; research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-904966-6-8}, pages = {44-62}, publisher = {Národní ústav pro vzdělávání}, title = {Podpora reflektivního praktika: rozvíjející hospitace jako způsob akčního výzkumu}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 954215 AU - Janík, Tomáš - Slavík, Jan PY - 2011 TI - Podpora reflektivního praktika: rozvíjející hospitace jako způsob akčního výzkumu VL - Výzkumná zpráva PB - Národní ústav pro vzdělávání CY - Praha SN - 9788090496668 KW - action research KW - hospitation KW - curricular reform KW - reflective practitioner KW - research N2 - Třetí kapitola se podrobněji zabývá rozvíjejícím pojetím hospitací v kontextu akčního výzkumu. Zvláštní pozornost je věnována odlišování různé kvality situací ve výuce a navrhování jejich zlepšujících alternativ – zkráceně alterací. Schopnost rozpoznávat kvalitu výukových situací, navrhovat jejich zlepšení a tyto návrhy zdůvodňovat patří k základní profesionální výbavě učitele a spoluurčuje hodnotu jeho činnosti ve výuce. V závěru kapitola je v obecných rysech popsána metodika rozvíjejících hospitací. ER -
JANÍK, Tomáš and Jan SLAVÍK. Podpora reflektivního praktika: rozvíjející hospitace jako způsob akčního výzkumu (Supporting reflective practitioner: developing hospitation as action research). In \textit{Janík, T., Slavík, J., \&{} Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím}. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, p.~44-62. Výzkumná zpráva. ISBN~978-80-904966-6-8.
|