JANÍK, Tomáš, Jindřich LUKAVSKÝ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Petr NAJVAR, Michaela PÍŠOVÁ and Jan SLAVÍK. Videostudie: výzkum výuky založený na analýze videozáznamu (Video study: research on instruction based on video recordings). In Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, p. 88-113. Výzkumná zpráva. ISBN 978-80-904966-6-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{954217, author = {Janík, Tomáš and Lukavský, Jindřich and Minaříková, Eva and Najvar, Petr and Píšová, Michaela and Slavík, Jan}, address = {Praha}, booktitle = {Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím}, edition = {1.}, keywords = {hospitation; curricular reform; video study; research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-904966-6-8}, pages = {88-113}, publisher = {Národní ústav pro vzdělávání}, title = {Videostudie: výzkum výuky založený na analýze videozáznamu}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 954217 AU - Janík, Tomáš - Lukavský, Jindřich - Minaříková, Eva - Najvar, Petr - Píšová, Michaela - Slavík, Jan PY - 2011 TI - Videostudie: výzkum výuky založený na analýze videozáznamu VL - Výzkumná zpráva PB - Národní ústav pro vzdělávání CY - Praha SN - 9788090496668 KW - hospitation KW - curricular reform KW - video study KW - research N2 - Kapitola popisuje metodiku a teoretické zázemí pro analýzu a hodnocení vzdělávacích situací ve výuce. Pozornost je zaměřena na problematiku rozvíjení kompetencí ve vztahu k učivu. S ohledem na ústřední úlohu pojmů – konceptů – v kurikulu a ve výuce je zde charakterizována metodika tzv. konceptové analýzy výuky. V druhé části kapitoly jsou představeny postupy pro analýzu kvality výukových situací a je zde uveden systém kategorií pro posuzování jejich kvality. ER -
JANÍK, Tomáš, Jindřich LUKAVSKÝ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Petr NAJVAR, Michaela PÍŠOVÁ and Jan SLAVÍK. Videostudie: výzkum výuky založený na analýze videozáznamu (Video study: research on instruction based on video recordings). In \textit{Janík, T., Slavík, J., \&{} Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím}. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, p.~88-113. Výzkumná zpráva. ISBN~978-80-904966-6-8.
|