MINISTR, Jan, Jaroslav RÁČEK a Josef FIALA. Business intelligence jako nástroj hodnocení sentimentu nestrukturovaných textů sociálních sítí. In Milena Tvrdíková, Jan Ministr, Petr Rozehnal. IT pro praxi. Frýdek-Místek: VŠB - Technická univerzita Ostrava. s. 84 - 89, 5 s. ISBN 978-80-248-2487-1. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Business intelligence jako nástroj hodnocení sentimentu nestrukturovaných textů sociálních sítí
Název anglicky Business Intelligence as a Tool for Evaluation of Sentiment Unstructured Texts of Social Networks
Autoři MINISTR, Jan, Jaroslav RÁČEK a Josef FIALA.
Vydání Frýdek-Místek, IT pro praxi, od s. 84 - 89, 5 s. 2011.
Nakladatel VŠB - Technická univerzita Ostrava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-80-248-2487-1
Klíčová slova anglicky Business Intelligence; Sentiment; Unstructured Data
Změnil Změnil: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D., učo 3444. Změněno: 3. 4. 2012 06:31.
Anotace
Příspěvek popisuje možnosti Business intelligence jako nástroje pro hodnocení sentimentu nestrukturovaných textů sociálních sítí.
Anotace anglicky
This paper describes the possibility of business intelligence as a tool for evaluating sentiment of social networks unstructured texts.
Návaznosti
SPII4H3/50/07, projekt VaVNázev: Nástroje a integrovaný přístup k výměně a zpřístupnění informací sítě VKIS
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 05:19