PEŠKOVÁ, Karolína. Metodologické aspekty analýzy učebnic NJ z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií. Online. In Celofakultní konference studentů doktorského studijního programu Pedagogika, obor Pedagogika, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (NAME 2011). 2011, [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodologické aspekty analýzy učebnic NJ z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií
Autoři PEŠKOVÁ, Karolína
Vydání Celofakultní konference studentů doktorského studijního programu Pedagogika, obor Pedagogika, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (NAME 2011), 2011.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 5. 3. 2012 13:44.
Anotace
V prezentaci byly představeny metodologické postupy aplikace kategoriálního systému pro posuzování vizuálních prostředků pro výuku reálií. Prezentace je jedním z výstupů projektu NAME 2011.
Návaznosti
MUNI/A/1020/2010, interní kód MUNázev: Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (Akronym: NAME 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/B/1026/2010, interní kód MUNázev: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 04:17