HAVEL, Jiří and Gabriela PAUŠOVÁ. Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení? (How Do Teachers Evaluate Current Textbooks of Initial Reading?). Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: PdF MU, 2011, vol. 136, No 1, p. 10-13. ISSN 0323-0449.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení?
Name (in English) How Do Teachers Evaluate Current Textbooks of Initial Reading?
Authors HAVEL, Jiří and Gabriela PAUŠOVÁ.
Edition Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2011, 0323-0449.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Výuka elementárního čtení; hodnocení učebnic; vyučovací metoda.
Keywords in English Initial reading teaching; evaluation textbooks; educational method.
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Changed: 4/11/2011 12:41.
Abstract
V článku jsou prezentována některá zjištění, která byla výsledkem výzkumného šetření v oblasti využívání současných učebnic elementárního čtení učiteli primární školy.
Abstract (in English)
The article presents some findings that come from research project in the area of exploitation of current textbooks of initial reading by primary school teachers.
PrintDisplayed: 1/10/2024 02:44