J 2011

Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení?

HAVEL, Jiří and Gabriela PAUŠOVÁ

Basic information

Original name

Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení?

Name (in English)

How Do Teachers Evaluate Current Textbooks of Initial Reading?

Authors

HAVEL, Jiří and Gabriela PAUŠOVÁ

Edition

Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2011, 0323-0449

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

Výuka elementárního čtení; hodnocení učebnic; vyučovací metoda.

Keywords in English

Initial reading teaching; evaluation textbooks; educational method.

Tags

Reviewed
Změněno: 4/11/2011 12:41, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Abstract

V originále

V článku jsou prezentována některá zjištění, která byla výsledkem výzkumného šetření v oblasti využívání současných učebnic elementárního čtení učiteli primární školy.

In English

The article presents some findings that come from research project in the area of exploitation of current textbooks of initial reading by primary school teachers.