Detailed Information on Publication Record
2011
Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení?
HAVEL, Jiří and Gabriela PAUŠOVÁBasic information
Original name
Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení?
Name (in English)
How Do Teachers Evaluate Current Textbooks of Initial Reading?
Authors
HAVEL, Jiří and Gabriela PAUŠOVÁ
Edition
Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2011, 0323-0449
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
Výuka elementárního čtení; hodnocení učebnic; vyučovací metoda.
Keywords in English
Initial reading teaching; evaluation textbooks; educational method.
Tags
Reviewed
Změněno: 4/11/2011 12:41, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
V článku jsou prezentována některá zjištění, která byla výsledkem výzkumného šetření v oblasti využívání současných učebnic elementárního čtení učiteli primární školy.
In English
The article presents some findings that come from research project in the area of exploitation of current textbooks of initial reading by primary school teachers.