OPATŘILOVÁ, Dagmar. Specifické přístupy v inkluzívní škole – žáci se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifické přístupy v inkluzívní škole – žáci se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním
Název česky Specifické přístupy v inkluzívní škole – žáci se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním
Název anglicky Specific approach in inclusive school - pupils with health disabilities and health disadvantages
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053786
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Žák se zdravotním postižením; vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; podpora; přístup
Klíčová slova anglicky pupil with health disabilities; education; special educational needs; support; approach
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 23. 3. 2012 10:40.
Anotace
Workshop byl věnován problematice inkluzivního vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Byly prezentovány výsledky dílčích výzkumů VT4 za rok 2010.
Anotace anglicky
The workshop deals with issues of inclusive uducation pupils with health disabilities and pupils with health disadvantages. There was prezented results partials researchs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:45