SUCHÁNEK, Petr, Jiří ŠPALEK a Milan SEDLÁČEK. Vliv kvality na výkonnost podniků v ČR. In Ing. Michal Kozub. Ekonomika a management. 1. vyd. Brno: MU ESF, 2011, s. 125-131. ISBN 978-80-210-5596-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv kvality na výkonnost podniků v ČR
Název česky Vliv kvality na výkonnost podniků v ČR
Název anglicky Quality and its influence on the efficiency of the Czech enterprises
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří ŠPALEK (203 Česká republika, domácí) a Milan SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Ekonomika a management, od s. 125-131, 7 s. 2011.
Nakladatel MU ESF
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/11:00053834
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5596-4
Klíčová slova česky Kvalita; výkonnost; finanční analýza; shluková analýza
Klíčová slova anglicky Quality; efficiency; financial analysis; cluster analysis
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 19. 3. 2013 15:42.
Anotace
Předmětem článku je analýza vlivu kvality na výkonnost podniku. Jde přitom o objasnění vztahu kvality a výkonnosti z pohledu podnik a zjištění, které faktory ovlivňují kvalitu a jak ovlivňují výkonnost podniků. Cílem práce je analyzovat vliv kvality na výkonnost českých podniků. Článek vychází z tvrzení, že kvalita je jedním z faktorů, které podmiňují výkonnost v podniku, a z tvrzení, že míra kvality je dána mírou spokojenosti zákazníka.
Anotace anglicky
The paper deals with defining and measuring the influence of quality on the efficiency of the Czech enterprises. The analysis aims to explain the relationship between quality and efficiency, particularly from enterprise’s point of view. On the basis of empirical survey we analyze attitudes of selected Czech enterprises towards the quality. The paper starts from the fact that quality is one of key elements of company efficiency. To measure the quality we presume that the degree of quality can be derived from customer’s satisfaction.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 08:02