D 2011

Analýza přijímacích zkoušek z atletiky na FSpS Brno za období 2009 – 2011

MICHÁLEK, Josef, Jan CACEK, Zuzana HLAVOŇOVÁ, Martin SEBERA, Tomáš KALINA et. al.

Basic information

Original name

Analýza přijímacích zkoušek z atletiky na FSpS Brno za období 2009 – 2011

Name in Czech

Analýza přijímacích zkoušek z atletiky na FSpS Brno za období 2009 – 2011

Name (in English)

Analysis of practical entrance examination FSpS Brno from 2009 to 2011

Authors

MICHÁLEK, Josef (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Jan CACEK (203 Czech Republic, belonging to the institution), Zuzana HLAVOŇOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Martin SEBERA (203 Czech Republic, belonging to the institution), Tomáš KALINA (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Radek MASAŘ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

1. vyd. Bratislava, Atletika 2011 : vedecký zborník, p. 126-132, 7 pp. 2011

Publisher

IMC AGENCY

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

Sport and leisure time activities

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/00216224:14510/11:00054151

Organization unit

Faculty of Sports Studies

ISBN

978-80-89257-37-9

Keywords (in Czech)

přijímací zkoušky; analýza; vytrvalost; rychlost; bodové hodnocení

Keywords in English

examination; analysis; endurace; speed; score

Tags

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 29/1/2013 10:10, Mgr. Tomáš Kalina, Ph.D.

Abstract

V originále

Na základě analýzy praktických přijímacích zkoušek z atletiky ve sprinterské (60 m) a vytrvalostní (800 m ženy, 1500 m muži) disciplíně jsme se snažili upravit bodové hodnocení tak, aby bylo objektivní pro obě kategorie.

In English

Based on the analysis of practical entrance examinations of athletics in the sprint (60 m) and endurance (800 m for women, 1500 m for men) disciplines. We tried to adjust the objective scores for both categories.

Files attached