SYSLOVÁ, Zora. Role učitele mateřské školy ve hře dítěte. In Hra v predprimárnej edukácii. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role učitele mateřské školy ve hře dítěte
Název anglicky The role of kindergarten´s teacher in the child´s game
Autoři SYSLOVÁ, Zora.
Vydání Hra v predprimárnej edukácii, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky hra; spontaneita; předškolní pedagog
Klíčová slova anglicky play; spontaneity; preschool teacher
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 3. 1. 2013 19:09.
Anotace
Prezentace posluchače seznamuje s vymezením hry v podmínkách mateřské školy a roli, jakou ve hře zaujímá předškolní pedagog. Představuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na monitorování prostoru, který je v mateřských školách dáván hře. Zaměřuje se na zjištění, zda se daří předškolním pedagogům zasahovat do hry tak, aby netlumili spontánnost a jedinečnost každého dítěte.
Anotace anglicky
The presentation acquaints listeners with the definition of the game in terms of the nursery school and with the role which the pre-school teacher takes in the child's game. It introduces results of the research focused on the monitoring of the area, which is given to play in kindergartens. The researches focus on the findings whether the pre-school teachers interference in the game not to inhibit child's spontaneity and uniqueness.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:34