k 2011

Metody a formy výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Metody a formy výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název anglicky

Methods and Forms in Education of Initial Reading of Pupils with Special Needs

Autoři

HAVEL, Jiří

Vydání

Učiteľovo myslenie a uvažovanie. 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Výuka elementárního čtení a psaní; vyučovací metody; vyučovací formy; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze.

Klíčová slova anglicky

Teaching of elementary reading and writing; educational methods; educational forms; pupil with special educational need; inclusion.
Změněno: 8. 12. 2011 14:32, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

V prezentaci byly shrnuty poznatky o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem, které vyplynuly z empirického výzkumu v oblasti inkluzivní didaktiky elementárního čtení a psaní, který je součástí výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu“ (MSM 0021622443), realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity (řešitelka prof. M. Vítková).

Anglicky

In presentation were to show really summary of methods and forms of initial reading and writing that teachers use in inclusive school today. It results from research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková).

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 9. 11. 2024 16:37