Detailed Information on Publication Record
2011
Metody a formy výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
HAVEL, JiříBasic information
Original name
Metody a formy výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Name (in English)
Methods and Forms in Education of Initial Reading of Pupils with Special Needs
Authors
Edition
Učiteľovo myslenie a uvažovanie. 2011
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
Výuka elementárního čtení a psaní; vyučovací metody; vyučovací formy; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze.
Keywords in English
Teaching of elementary reading and writing; educational methods; educational forms; pupil with special educational need; inclusion.
Změněno: 8/12/2011 14:32, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
V prezentaci byly shrnuty poznatky o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem, které vyplynuly z empirického výzkumu v oblasti inkluzivní didaktiky elementárního čtení a psaní, který je součástí výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu“ (MSM 0021622443), realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity (řešitelka prof. M. Vítková).
In English
In presentation were to show really summary of methods and forms of initial reading and writing that teachers use in inclusive school today. It results from research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková).
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|