Informační systém MU
LAZAROVÁ, Bohumíra. Poradenské týmy ve školách a jejich význam pro rozvoj školního kariérového poradenství. In Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 85-92. ISBN 978-80-210-5602-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poradenské týmy ve školách a jejich význam pro rozvoj školního kariérového poradenství
Název anglicky Guidance teams in Schools and their Importnace for Development of School Career Guidance
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce, od s. 85-92, 8 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00054306
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky žáci se speciální vzdělávací potřebou; školní poradenské pracoviště; školní psycholog
Klíčová slova anglicky pupils with special educational needs; school counselling centres; school psychologist
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 11:53.
Anotace
V textu jsou popsány role hlavních subjektů školního poradenství v otázce profesní orientace žáků a zvláštní pozornost je věnována roli školních psychologů. Autorka vychází zejména z dat získaných v rámci realizace projektu VIP-kariéra a také z vybraných výsledků výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu.
Anotace anglicky
In the text t he author describes the role of main praticipants in school guidance regarding professional aspirations of pupils and special attention is devoted to the role of school psychologists. The paper is grounded chiefly in the data obtained from the project VIP-career and also in selected results of the research project Special needs of pupils in the context of the Framework Educational Programme.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 30. 4. 2024 12:10