Program podpory zdraví v mateřských školách
SYSLOVÁ, Zora. Program podpory zdraví v mateřských školách. Praha: Forum, 2011, 10 s. ISSN 1804-9745. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Program podpory zdraví v mateřských školách |
Název anglicky | The program of the health support in kindergartens |
Autoři | SYSLOVÁ, Zora. |
Vydání | Praha, 10 s. 2011. |
Nakladatel | Forum |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Přehledové a vzdělávací texty |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISSN | 1804-9745 |
Klíčová slova česky | Zdraví; vzdělávání; kurikulum; podmínky. |
Klíčová slova anglicky | Health; education; curriculum; conditions |
Změnil | Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 15. 1. 2012 17:55. |
Anotace |
---|
Příspěvek čtenáře seznamuje s Programem podpory zdraví ve školách. Jeho filozofie vychází z vědeckých poznatků o tom, že zdraví každého jednotlivce je výslednicí vzájemného ovlivňování všech stránek jeho osobnosti a interakce s okolním světem. Program vznikl v České republice v roce 1992. Modelový program podpory zdraví v mateřské škole vznikl dříve než Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Z komparace obou programů však vyplývá, že jejich členění je shodné ve třech oblastech týkajících se vzdělávání dětí předškolního věku v mateřských školách. Jde o podmínky, které se mají pro zdravý vývoj dětí a jejich vzdělávání v mateřské škole vytvářet, obsah vzdělávání je postavený na rozvoji kompetencí a třetí oblastí je autoevaluace mateřské školy. |
Anotace anglicky |
---|
The contribution offers to readers with the Program of the health support at schools. The philosophy comes out of scientific information that the individual health is the result of the mutual influences of his personality and the interaction with surrounding Word. The program was created in the Czech Republic in the year 1992. The model program of the health support in kindergarten arose earlier than the Frame educational program for pre-primary education. It is clear from the comparison of both programs that its structure is identical in three areas concerning of the education of pre-primary age children in kindergartens. It is about conditions which should be formed for the health development of children and their education in kindergartens, about the contend of education which is based on the development of competences and the third area is the self-evaluation of kindergarten. |
VytisknoutZobrazeno: 1. 10. 2024 01:25