GRENAROVÁ, Renée. Ocenka v obučeniji russkomu jazyku u učenikov so specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami (Assessment in Teaching Russian of Pupils with Specific Learning Difficulties). In Grenarová, R., Vítková, M. (eds). Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 45-67. ISBN 978-80-210-5664-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Ocenka v obučeniji russkomu jazyku u učenikov so specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami
Name in Czech Hodnocení ve výuce ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení
Name (in English) Assessment in Teaching Russian of Pupils with Specific Learning Difficulties
Authors GRENAROVÁ, Renée (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vydání. Brno, Grenarová, R., Vítková, M. (eds). Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD, p. 45-67, 23 pp. 2011.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Russian
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/11:00054399
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5664-0
Keywords (in Czech) Hodnocení; výuka ruskému jazyku; žáci se spedifickými poruchami učení; výzkum; učitel
Keywords in English Assessment; Teaching Russian; Pupils with Specific Learning Difficulties; Research; Teacher
Tags Reviewed
Changed by Changed by: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Changed: 28/3/2013 22:02.
Abstract
Glava traktirujet rezultaty issledovanija, kotoroje avtor osuščestvil v ramkach projekta Specialnyje potrebnosti učenikov v kontekste Ramočnoj obrazovatelnoj programmy dja osnovnych škol - nomer MSM 0021622443. NA primere russkogo jazyka avtor privodit rezultaty pedagogičeskogo issledovanija temy ocenka i evaluacija v obučeniji inostrannym jazykam.
Abstract (in Czech)
Kapitola přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Autorka prezentuje Na příkladu ruštiny autorka prezentuje výsledky pedagogického výzkumu k problematice hodnocení a evaluace v cizojazyčném vyučování.
Abstract (in English)
The chapter brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM 0021622443. The author gives the example of the Russian results of educational research on the issue of assessment and evaluation in foreign language teaching.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 25/5/2024 23:41