B 2011

Hodnota a e-business

KLAPALOVÁ, Alena

Basic information

Original name

Hodnota a e-business

Name in Czech

Hodnota a e-business

Name (in English)

value and e-business

Authors

KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

první. Brno, 181 pp. 2011

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/00216224:14560/11:00054416

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-80-210-5506-3

Keywords (in Czech)

e-business hodnota řetězce sítě

Keywords in English

e-business value chains networks

Tags

Tags

Reviewed
Změněno: 26/1/2013 15:28, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Abstract

V originále

Monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s vyžitím prostředků informačních a komunikačních technologií, a to tvorby hodnoty v rámci podnikových vazeb s okolím, zejména v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli.

In English

The book aims to make the readers acquainted with the problems of creating value based on the utilization of means of information and communication technology, respectively with the value creation through business linkages with the environment, especially within relationships with customers and suppliers.