Detailed Information on Publication Record
2011
Hodnota a e-business
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
Hodnota a e-business
Name in Czech
Hodnota a e-business
Name (in English)
value and e-business
Authors
KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
první. Brno, 181 pp. 2011
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Odborná kniha
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14560/11:00054416
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-210-5506-3
Keywords (in Czech)
e-business hodnota řetězce sítě
Keywords in English
e-business value chains networks
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 26/1/2013 15:28, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s vyžitím prostředků informačních a komunikačních technologií, a to tvorby hodnoty v rámci podnikových vazeb s okolím, zejména v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli.
In English
The book aims to make the readers acquainted with the problems of creating value based on the utilization of means of information and communication technology, respectively with the value creation through business linkages with the environment, especially within relationships with customers and suppliers.