KLAPALOVÁ, Alena. Competitiveness of firms, performance and customer orientation measures – empirical survey results. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2011, LIX, No 7, p. 195-202. ISSN 1211-8516.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Competitiveness of firms, performance and customer orientation measures – empirical survey results
Name in Czech Konkurenceschopnost podniků, výkonnost a měřítka orientace na zákazníky - výsledky empirického výzkumu
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Brno, Mendelova univerzita v Brně, 2011, 1211-8516.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/11:00054421
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech) konkurenceschopnost konkurenční výhoda výkonnost meřítka orientace na zákazníka
Keywords in English competitiveness competitive advantage performance customer orientation measures
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 26/1/2013 11:46.
Abstract
The purpose of the paper is to presents results from two empirical surveys concerning selected factors which can be connected to customer orientation, performance and competitiveness of firms.The purpose of the surveys was also to reveal potential differences between sectors arising from not only the different influences of internal but as well as external environment.
Abstract (in Czech)
Cílem článku je prezentovat výsledky dvou empirických průzkumů týkajících se vybraných faktorů orientace na zákazníka, výkonnosti a konkurenceschopnosti podniků. Učelem průzkumů bylo taktéž zjistit potenciální rozdíly mezi odvětvími, které mohou vyplývat z rozdílů interního a externího prostředí.
Links
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUName: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Acronym: EMP)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 30/7/2024 21:22