STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Názory učitelů na náročnost funkce třídního učitele. In Wiegerová, A., Vávrová, S. (eds.). Učiteľovo myslenie a uvažovanie. Bratislava: OZ V4. s. 48-60. ISBN 978-80-89443-10-9. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Názory učitelů na náročnost funkce třídního učitele
Název česky Názory učitelů na náročnost funkce třídního učitele
Název anglicky Teachers opinions on the difficulties of class teacher role
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, domácí) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Bratislava, Učiteľovo myslenie a uvažovanie, od s. 48-60, 13 s. 2011.
Nakladatel OZ V4
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054453
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-89443-10-9
Klíčová slova česky výzkumné šetření; třídní učitel
Klíčová slova anglicky research; class teacher
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 20. 3. 2012 10:22.
Anotace
Výzkumná sonda obsahuje údaje k dílčímu tématu výzkumného záměru PdF MU Brno MSM002162421 Škola a zdraví pro 21. století „Třídní učitel- činitel ovlivňující zdraví svých žáků“. Referát navazuje na výzkumná zjištění publikovaná v období 2005–2010 a interpretuje poznatky z dotazníkového výzkumného šetření. Našim cílem bylo zjistit, jak je třídními učiteli na základních a středních školách v České republice reflektována míra náročnosti této funkce a v čem vidí těžiště její náročnosti.
Anotace anglicky
This research paper sums up the research knowledge, concerning partial theme of the research project of Faculty of Education, Masaryk University in Brno MSM002162421 School and Health for the 21 Century “Class teacher – factor of pupils’ health intervention”. This study is a continuation of publications within the years 2005-2010 and interprets knowledge from questioner research. Our goals were to find out, how class teachers in the Czech republic reflect difficulties of this role and where is the point of the difficulty.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:08