KAZELLEOVÁ, Jitka a Tamara VÁŇOVÁ. CLIL do škol – materiály a postupy pro učitele. Online. In Metoda CLIL na českých školách – učíme cizí jazyk jinak. 2011, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CLIL do škol – materiály a postupy pro učitele.
Název česky CLIL do škol – materiály a postupy pro učitele.
Název anglicky CLIL into Schools - Materials and Proceedings for Teachers.
Autoři KAZELLEOVÁ, Jitka a Tamara VÁŇOVÁ
Vydání Metoda CLIL na českých školách – učíme cizí jazyk jinak. 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Tříletý projekt; komunikace v prostředí Moodle; sběr materiálu; překlad do angličtiny; pilotování na školách; diseminace; 25 sešitů s DVD; semináře pro učitele; národní konference; digitální knihovna
Klíčová slova anglicky Three-year project; communication in the virtual learning environment Moodle; collection of materials; translation into English; piloting at schools; dissemination; 25 booklets with DVD; seminars for teachers; national conference; digital library
Změnil Změnila: PhDr. Jitka Kazelleová, učo 1890. Změněno: 22. 12. 2011 13:37.
Anotace
Prezentace s diskuzí popisovala probíhající tříletý EU projekt s názvem Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií. Projekt je založen na spolupráci odborníků z Katedry anglického jazyka a literatury Masarykovy univerzity a sedmi partnerských škol ze třech různých regionů České republiky. Všechny aktivity v projektu probíhají ve virtuálním prostředí Moodle. Během fáze I byla sesbírána vhodná slovní zásoba učiteli partnerských škol, přeložena do angličtiny, ozvučena a opravena učiteli MU včetně rodilých mluvčích. V druhé fázi byly vytvářené materiály pilotně vyzkoušeny na školách, ověřeny, hodnoceny a nyní jsou upravovány do konečné podoby, což společně se zkušenostmi získanými v této fázi vyústí do metodických doporučení v 25 sešitech s DVD. Závěrečná fáze projektu bude rozšiřování výsledků projektu formou konference, seminářů pro učitele a workshopů. Metodika CLIL bude umístěna do digitální knihovny a zpřístupněna veřejnosti.
Anotace anglicky
The presentation with discussion described an ongoing three-year EU project entitled The Development of Methodological Materials and Procedures for the Introduction of English Teaching through CLIL in All the Subjects in the Second Grade of Primary School and Lower Grade of Secondary Schools. The project is based on the cooperation of experts from the Department of English Language and Literature at Masaryk University and seven partner schools from three different regions of the Czech Republic. All activities in the project took place in the virtual learning environment Moodle. During the phase I an appropriate vocabulary was collected by teachers of the partner schools, translated into English, completed with audio files and proofread by MU teachers including native speakers. In the second phase the materials were piloted at schools, verified, evaluated and will be developed into final form, which together with the experience gathered in this phase will result into methodological recommendations published in 25 booklets with DVD. The final phase of the project will be the dissemination of the project’s results in the form of a national conference, seminars and meetings with teachers. CLIL methodology will be displayed in a digital library and available to the public
Návaznosti
CZ.1.07/1.1.00/08.0005, interní kód MUNázev: Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií (Akronym: CLIL do škol)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 12:28