NEHYBA, Jan. Zkušenostně reflektivní učení a komfortní zóna (Experiential reflective learning and comfort zone). Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti. Brno: Česká pedagogická společnost, 2011, roč. 21, č. 3, p. 81–97, 16 pp. ISSN 1211-4669. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{964022, author = {Nehyba, Jan}, article_location = {Brno}, article_number = {č. 3}, keywords = {experiential reflective learning comfort zone Kurt Lewin’s theory of personality; experiential learning}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti}, title = {Zkušenostně reflektivní učení a komfortní zóna}, url = {http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2011/PedOr11_3_ZkusenostneReflektivniUceni_Nehyba.pdf}, volume = {roč. 21}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 964022 AU - Nehyba, Jan PY - 2011 TI - Zkušenostně reflektivní učení a komfortní zóna JF - Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti VL - roč. 21 IS - č. 3 SP - 81–97 EP - 81–97 PB - Česká pedagogická společnost SN - 12114669 KW - experiential reflective learning comfort zone Kurt Lewin’s theory of personality KW - experiential learning UR - http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2011/PedOr11_3_ZkusenostneReflektivniUceni_Nehyba.pdf N2 - Článek pojednává o problematice zkušenostně reflektivního učení. Předně sevzaměřuje v této problematice na diskuzi týkající se konceptu komfortní zóny. Překračuje obvyklý rámec tuzemského vymezení konceptu komfortní zóny a reflektuje jej z pohledu zkušenostně reflektivního učení ve světě. Na závěr poukazuje na možné paralely konceptu komfortní zóny a teorií Lewina. Celkově se článek soustřeďuje na témata, která pomáhají rozšířit a prohloubit pohled na problematiku komfortní zóny. ER -
NEHYBA, Jan. Zkušenostně reflektivní učení a komfortní zóna (Experiential reflective learning and comfort zone). \textit{Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti}. Brno: Česká pedagogická společnost, 2011, roč. 21, č. 3, p.~81–97, 16 pp. ISSN~1211-4669.
|